Kata Aluan

momo's friend
harap korang dapat sesuaikan diri kat sini ye. moga ukhwah antara kita semua terus tesemai. jika ada apa-apa cadangan atau pendapat boleh comment sini or email ke adi5683ayu@gmail.com. TERIMA KASIH dari warga db-momo.
Sila Tinggalkan Link Korang Kat Bawah Nie Yew

September 4, 2011

Kedah Menangisi pemergian Ku

By adi

Assalamualaikum,



Alhamdulillah, Adi Selamat sampai di Universiti Kuala Lumpur, Mimet. dah hampir 4 jam adi betarung atas jalan raya, sampai jugak akhirnya. agak memenatkan. untuk pengetahuan korang, adi balik Unikl ni ngan motocycle. hehe. nk naik kereta tapi tadak lesen. huk3.pejalanan adi kali nie agak lancar. jalan tak sibok. tidak banyak kereta kat atas jalan. mungkin ramai yang dah merancang pejalanan lebih awal atau belum memulakan pejalanan pulang.






apa pn sebelum memulakan pejalanan ke Unikl, Kedah diturunkan hujan rahmat. dah dekat 5 hari panas hari ini dah start hujan. Adi Plan nak gerak pukul 2ptg tapi pada pukul 1 dah nmpak cam nk hujan. lepas adi siap nak gerak, hujan mula start turun. yup mungkin kedah menangis atas pemergian Adi ke perak. hehehe. atau tidak mengizinkan adi kesini. yela kan. kemana pun kita pergi di dalam dunia ini tidak sama dengan kampung halaman. tol x??huhu




bila adi smpai kat juru, hujan dah mula stop. kat sana cuaca tak panas sngat. dingin ja sampai kat perak. mybe Allah memudahkan pejalanan adi kali ini selepas dugaan diberi semasa balik beraya ritu. hujan sepanjang jalan dr perak ke kedah sampai mengeletaq di atas moto. hehehe


Bila sampai Unikl dah ada sahabat adi yang sampai. ada yang sampai sama ngan adi. Alhamdulillah harap semua kawan-kawan dapat pulang dengan selamat. Esok dah start kelas. no mood to study (-.-")

nota kecik : Letih tapi kena siapkan assignment nk hantar esok ^^


~Moga Ini Baik, InsyaAllah~

1 comment:

Ayu said...

chaiyok adi...^_^

Klik me