Kata Aluan

momo's friend
harap korang dapat sesuaikan diri kat sini ye. moga ukhwah antara kita semua terus tesemai. jika ada apa-apa cadangan atau pendapat boleh comment sini or email ke adi5683ayu@gmail.com. TERIMA KASIH dari warga db-momo.
Sila Tinggalkan Link Korang Kat Bawah Nie Yew

August 14, 2011

Penat

Assalamualaikum..

sungguh penat malam nie
penat main pingpong ngan kawan-kawan..
pingpong adalah satu-satunya sukan yang aku pandai main
mungkin bukan expert tp cukup untuk mengeluarkan peluh

pingpong Pictures, Images and Photos

aku main pingpong kat mimet nie start dr sem1 diploma
banyak dah senior-senior aku lawan
ada kuat ada lemah
masa aku sem3 diploma aku main ngan junior n senior
tp xsama mcm sem 1 dlu
semua main xserius
jd aku kurang active dah lepas tu

tp tadi tetiba ja kawan yang aku xkenal ajak main
jd aku join jew la
ramai jugak yang ada kat dewan jd mcm biasa tngu turn jewla
then bila sampai turn aku
aku lawan ngan bro nie
die 1 batch ngan aku rasanya sem1
tetiba perasaan yang dulu datang balik
rasa semangat nk main
bila jumpa lawan yang sama taraf
xkuat xlemah
baru kita rasa kepuasan nk main pingpong

aku main pingpong ngan die agak lama la
sbb budak2 lain dah blah...
hehehe

jadi lepas nie kalo die ada lagi
aku take part la main sama
baru rasa puas nk main
anyway
penat xhbis lagi nie
mandi pun belum
hehe

go take baths first before blogwalking again

nota kecik : admin02 xupdate ape pn (_ _")

No comments:

Klik me