Kata Aluan

momo's friend
harap korang dapat sesuaikan diri kat sini ye. moga ukhwah antara kita semua terus tesemai. jika ada apa-apa cadangan atau pendapat boleh comment sini or email ke adi5683ayu@gmail.com. TERIMA KASIH dari warga db-momo.
Sila Tinggalkan Link Korang Kat Bawah Nie Yew

August 10, 2011

Marine Machinery

hari nie lambat kelas xberapa padat
juz 3 kelas jew dalam jadual tp aku g 2 kelas jew
kenapa?why??omg!!
hehe
apa boleh wat kelas Marine Electro 8.30 am aku terbabas
haha
sedar2 dah pukul 10.50
lg 10minit nk start kelas OSHA
kalut2 mandi n g kelas
tp apa pn dah jmpa lectrer
lectrer ok jew
Alhamdulillah
dah settle bab 2

disebab kan malam nie tetiba rajin
mybe insaf sbb xg kelas pagi td
aku start la wat assignment marine machinery
then time cari maklumat aku tetarik ngan 1 laman web nie
sesuai tk budak marine nk tahu sal machinery
tajuk laman web nie ~learning about marine machinery~
jd aku nk letak kat cnie
lepas nie memudahkan aku wat rujukan
boleh gak kongsi2 ye x
hehehe
1 ilmu yg disampaikan jika di sebarkan besar manfaatnya
insyaAllah

nota kecik : 'adi!! esok jangan bangun lambat lagi!!

No comments:

Klik me