Kata Aluan

momo's friend
harap korang dapat sesuaikan diri kat sini ye. moga ukhwah antara kita semua terus tesemai. jika ada apa-apa cadangan atau pendapat boleh comment sini or email ke adi5683ayu@gmail.com. TERIMA KASIH dari warga db-momo.
Sila Tinggalkan Link Korang Kat Bawah Nie Yew

August 3, 2011

3/8/2011

Assalamualaikum..
belum terlambat untuk ucap
Selamat Menunaikan Ibadah Puasa
hehe...

tahun lepas aku puasa time praktical
mungkin situasinya berbeza berbanding sekarnag
sekarang aku puasa time kelas
yup i already finish my diploma
now continue study on Bechelor in Naval Architecture and Shipbuilding(BNASB)
baru 2 minggu aku mengikuti kelas
hehe..

1st day puasa tahun nie
alhamdulillah dapat bangun sahur n besahur besama2 roomate
roomate baru aku mam maggie jew
aku pn baru jew kenal die
die orang sungai petani
xbpa nk ngam lagi
jnji die pon otak game sama ngan aku
hehe...
time 1st day sahur aku juz mam holick nestum ngan biskut oat..
alhamdulillah dapat survive sampai berbuka n sempat lg beriada petang 2 bermain pingpong 2 jam..
hehehe
but sedikit mengecewakan
1st day berbuka puasa aku juz mam koewteow goreng lemau
itu jew ada kat bazar mimet time aku g
nk kuar beli kat luar dah lambat
lgpon aku ada kelas 8.30pm
jd kena mam juga la
apa pn Alhamdulillah dapat juga menunaikan ibadah puasa tk hari pertama

2nd day puasa aku xbangun sahur..
walaupon d kejutkan 3x oleh someone
i still in dream
hahaha
sedar2 dah pukul 7.00am
apa leh buat ambik selimut tutup muka la
hahahaha
nasib la sebelum pejam mata sempat minum air 2 teguk
alhamdulillah bertahan smpai berbuka puasa
walaupon kelas agak pack dr 9.00am - 4.00pm

harap tk hari nie dapat besahur
hehehe

Hah!!!
terlupa nk mention kat cnie
tk degree kali nie i still being a captain
OMG!!!
terpaksa jd ketua kelas untuk 4 kelas
ship material, engineering maths, marine electric n electronic, marine michinery and achiliry system..
hehehe..
xpasal nama d petik dlm kelas 2
ingat dah lepas semua dah

nota kecik: jeles tngok si die bemesra ngan dslr baru....nk jugak!!!! hehehe

D'momo is loading

1 comment:

Ayu said...

tunggu apa lg, beli la 1..hehe..
salam Ramadhan..

Klik me