Kata Aluan

momo's friend
harap korang dapat sesuaikan diri kat sini ye. moga ukhwah antara kita semua terus tesemai. jika ada apa-apa cadangan atau pendapat boleh comment sini or email ke adi5683ayu@gmail.com. TERIMA KASIH dari warga db-momo.
Sila Tinggalkan Link Korang Kat Bawah Nie Yew

March 21, 2011

Sebab!!

Assalamualaikum...

huhuhu..lama betul aku xtulis2 apa2 kat sini....
nk tahu kenapa?
aku ada bnyak sebab kenapa lama xupdate blog...
huk3...
sebelum aku cita sebab die...
semua post yg lama dalam blog nie dah delete...
huk2...
no more heart break...
insyaAllah....

okeyh meh nk cerita sebab apa aku xupdate blog...

1. sebab xdk cerita untuk aku kongsi kat sini lg
yela...maklum la skrg dh ada facebook....semua boh c2 ja....hari ni wat apa...post kat wall fb...xleh tidow...boh kat wall fb...nk masok blog nie jd malas...hehehe

2. tenet yg lembab tahap lipan kudung
sebelum aku ada la juga nk update...tp kat unikl nie tenet dia xyah kata la....lembab gler ar....xleh wat kawan lansung....nasib la skrg nie kwn aku ada P1MAX...leh pau dia on9 waktu cmnie...hehehe...

3. layout blog yg bosan
mgkin faktor umur sama kot...dulu aku giler2 nk wat layout cmnie...tp skrg dah asa bosan lak...bnyak sngt karton....mgkin nnti aku nk cuba edit ckit2 layout nie...kalo ada kesempatan lg la...hehehehe

4. dah xdk org nk baca blog aku
dulu trafic blog ni ramai gak la...tp skrg xdk lansung...maklum la blog nie dah lama ditingalkan n aku pn dah lama xmenerjah ke blog org....blog yg slalu g pn blog PB n SENOI jew...kdg2 blog2 yg org dk bg link soh aku usha....hehe

5. im not childish anymore
hehehe...skrg aku dah matang...yo yo oooor........jew...hahaha...

tu jew la yg dpt aku kongsi hari nie...hehehe...

apa yg wat aku update blog??
lepas tngok Laman Purple PB n desakan Kak Comot....

hope i got strength to update again...
huhuhu...

wasalam



D'momo is Loading..........

1 comment:

aFy pEraK said...

booooooo00000000 matang.....hahahaahha...dh pndi mcm2 dh la nie...haahha

Klik me