Kata Aluan

momo's friend
harap korang dapat sesuaikan diri kat sini ye. moga ukhwah antara kita semua terus tesemai. jika ada apa-apa cadangan atau pendapat boleh comment sini or email ke adi5683ayu@gmail.com. TERIMA KASIH dari warga db-momo.
Sila Tinggalkan Link Korang Kat Bawah Nie Yew

March 21, 2011

email cinta

assalamualaikum??

hehe....
sementara internet boleh guna nie...
aku nk tulis sikit kat cnie....
dulu siapa yg follow blog aku mgkin tahu apa yg belaku dlm hdp aku...
tp aku bkn jenis kenang kisah2 silam nie...
past is past....future is life.....
hehe...

tp skrg aku bkn nk cerita soal2 cinta nie....
kalo nk aku cerita pasal 2...
bosan lak an.....
skrg nie aku bnyak terima email2 cinta dr fb...
hahaha.....
yela...hari2 ada jew email die hantar kat aku...
sampai aku kena wat email baru sbb inbox email tu penuh ngan email cinta fb....
napa xdelete??
aku rasa kalo nk delete kena mkn masa 2-3 ari gk la...

jd skrg siapa yg nk bg aku apa2 email sila hantar pada email baru
d_m0m0@yahoo.com
yg bulat 2 bkn o yew...tp ksong...
ingat nk wat email stail tp dah wat org jd confius lak...
hehehe

k aku off dlu...nk main ryl....

~taste the arrow~~eat the dirt~


wasalam

D'momo is loading.....

No comments:

Klik me