Kata Aluan

momo's friend
harap korang dapat sesuaikan diri kat sini ye. moga ukhwah antara kita semua terus tesemai. jika ada apa-apa cadangan atau pendapat boleh comment sini or email ke adi5683ayu@gmail.com. TERIMA KASIH dari warga db-momo.
Sila Tinggalkan Link Korang Kat Bawah Nie Yew

May 26, 2011

i miss u

lama aku xtulis something
yup aku hnya akan tulis jika ada masalah or tekanan jew
sini jew aku nk luahkan apa saja

jd sekarang
aku sngat merindui my purplebear
sudah hmpir 1 mngu kami jarang msg
yup die sibok
jd aku perlu memahami
yup aku phm keadaan die
tp die rasa cm aku rasa kew?
entah la
hanya allah yang tahu dlm hati die

tp jika dia tnya aku
aku hanya akan jwap 'd paham'
memang aku memahami die
aku juga harap die memahami aku
tp xpew aku paham die mcm mana
she special
that mean
walaupon ada masanya aku marah, aku rasa cemburu, aku rasa geram n mcm2 rasa la
aku cuma dapat jawap 'paham' jew
aku xdpt nk luah kan semua 2
she make me cool

mungkin Allah nk tnjuk die jodoh aku
insyaAllah

sekarang aku rasa rindu die sngat
jd d sini jew dapat aku luahkan
nk luahkan die gngu pulak ngan MDS die

hope we will be back like before

i miss my PurpleBear


walaikumussalam



2 comments:

CXopportunities said...

wow. so sweet. romantiknya. untung la purplebear hang momo.. :) btw, lawa la doodle d'momo yg kt ats tu. comel nyeeRrr~

momo said...

Cx's : thanks.....insyaAllah

Klik me