Kata Aluan

momo's friend
harap korang dapat sesuaikan diri kat sini ye. moga ukhwah antara kita semua terus tesemai. jika ada apa-apa cadangan atau pendapat boleh comment sini or email ke adi5683ayu@gmail.com. TERIMA KASIH dari warga db-momo.
Sila Tinggalkan Link Korang Kat Bawah Nie Yew

April 7, 2011

ship design

sekarang nie aku d belengu oleh asignment yg agak mencabar sepanjang aku belajar
yup subject nie xsusah sngt cuma assignment die yg ssh
aduh pecah kepala nk fkr
yela lectrer ajar bkn full semua
semua begantung pada apa yg belajar masa sem 1 sampai skrg
kena gabung semua jd kn 1 asgment

yup aku kena design 1 passenger ship
setelah 1 bulan aku cari maklumat
dua minggu lepas aku start wat assignment

yup yg ssh nie la mengajar kita bedikari kn?
skrg aku dah dpt mcm2 ilmu yg aku xtahu sebelum nie
nk marahkn lectrer sbb xajar xboleh
sbb ilmu bkn datang sendiri
kita kena cari kn??

selepas berhempas pulas selama 2 minggu
hari nie sudah siap 85% assignment

general arrangment = finish
ship scantaling = finish
hydrostatic = finish
stability = skip
scantaling calculation = finish + skip
lines plan = finish
report = on the way

nie la yg patot ada dlm asigment aku
tp ade budak wat bnyak dr aku
hahaha
dorg pandai dr aku kot
apa yg aku buat begantund dr kehendak soalan
harap2 semua nie memenuhi permintaan

pasal aku skip stability sbb
masa aku wat calculation stability guna maxsuff
kapal aku terbalik
jd semua fail
hahahahahaha

ni aku letak ckit gmbar general arrangement







(click untuk gambaran yg lebih besar)


cun ark kapal aku?
hehe..
aku nama kapal nie MOMO 8
hehe

takat nie jew la aku nk beceloteh
malas tulis panjang2
nnti aku tulis lg k

for my pb
nnti adi post kn apa yg dminta
insyallah

D'momo is Loading.......

No comments:

Klik me