Kata Aluan

momo's friend
harap korang dapat sesuaikan diri kat sini ye. moga ukhwah antara kita semua terus tesemai. jika ada apa-apa cadangan atau pendapat boleh comment sini or email ke adi5683ayu@gmail.com. TERIMA KASIH dari warga db-momo.
Sila Tinggalkan Link Korang Kat Bawah Nie Yew

March 23, 2011

Stress

i'm very very very stupid stress today...




xtahu napa jd cmnie...
jawap test naval architecture td pn tetiba ja otak aku blank
hlg hbis semua formula tk soalan 4
alhamdulillah soalan 1 2 n 3 dapat jwp ngan lancar tp soalan 4 otak blank terus
mgkin sbb terlalu stress n lapar kot

sekarang kepala aku plak rasa sakit2
badan pn dah pns
tulang aku pn dah sengal2
arghhh...
mgkin dugaan aku
aku cuba untuk tabah kn diri aku

pada kawan2 yg kena marah ngan aku sory yew
aku terlampau stress

for my pb
terima kasih sudi dengar luahan isi hati aku
n thanks for helping me

STRESSSS!!!

hope it will over soon n i will be more rilex


D'momo is stressing.............

No comments:

Klik me